Godmorgon

Godmorgon alla söta läsare!
Ligger just nu i denna skrivande stund och lyssnar på musik och tittar ut på den fina snön!
Tycker det är så tråkigt att julen är över nu...den är ju så otroligt mysig!

imorgon åker jag hem igen, har faktiskt saknat mina vänner nåt otroligt! Så imorgon åker jag vid ungefär nio på morgonen och är hemma till ett ungefär och då ska jag träffa min teenie!
haha för er som undrar så är min "teenie" min bästa vän Vendela men sv någon anledning börja jag kalla henne "teenie" fast hennes fullständiga namn är egentligen "teenie puh"
jaa vi är jätte mogna för vår ålder haha! ;)
Nu ska jag dra mig upp och få någonting i magen hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0